Teman Blogger

Khamis, 16 Januari 2014

Cara Tukar Kapasiti PenDrive Tiruan Kepada Kapasiti Asal

Di sebabkan saya percaya ramai dah terbeli pen drive tiruan ni. Jadi saya nak share satu cara nak baikinya supaya kita boleh pakai balik pen drive tu. Tapi nak bagi tau dulu, saya pun belum cuba lagi sebab tak ada masa. Nanti kalau saya dah cuba saya update lagi kat sini.

Kepada anda yang nak cuba anda bolehlah download perisian ini. Didalamnya terdapat 4 program terbaik yang boleh anda gunakan. Dua daripadanya akan menganalisa pen drive anda dan memberikan maklumat lengkap dan ciri-ciri kawalan pen drive anda.

Yang satu lagi akan memeriksa kapasiti sebenar pen drive anda dan perisian terakhir akan digunakan untuk membaiki pen drive tiruan anda itu tadi.

Pen drive yang telah dibaiki bolehlah digunakan seperti biasa atau jual murah2 kat kawan2. Boleh buat biznus tu.

Sila tinggalkan komen anda diblog saya sekiranya anda berjaya untuk tatapan kawan2 yang lain.

Semoga membantu.

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Masa Itu Emas

Langgan artikel Via Email

Kirim update terbaru dari
Blog Ajak terus ke Email anda!

Delivered by FeedBurner